Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τις αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων Γυμνασίων και ΓΕΛ σχ. έτους 2020-21

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΑΤΡΑΣ
[kairospatras@gmail.com]

Ψήφισμα διαμαρτυρίας
για τις αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων Γυμνασίων και ΓΕΛ σχ. έτους 2020-21

Τα μέλη του «Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου-ΚΑΙΡΟΣ- για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» / Παράρτημα Πάτρας, με αφορμή τις παντελώς αυθαίρετες αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων Γυμνασίων και ΓΕΛ σχολικού έτους 2020-21, στηρίζουν τους αγώνες και τις διαμαρτυρίες των συναδέλφων των Κοινωνικών Επιστημών, Καλλιτεχνικών ειδικοτήτων, Οικονομίας, Οικιακής Οικονομίας και Πολιτικών Μηχανικών - Αρχιτεκτόνων γιατί:
  • εκπαίδευση χωρίς πολιτισμό και με απαξιωμένες τις κοινωνικές και τις ανθρωπιστικές επιστήμες δεν διαμορφώνει ελεύθερους, σκεπτόμενους και δημιουργικούς ανθρώπους,
  • η απόφαση αφήνει έκθετους χιλιάδες συναδέλφους μας, μόνιμους και αναπληρωτές, καταδικάζοντάς τους σε εργασιακή ανασφάλεια και περιπλάνηση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση,
  • «αλλαγές» και «μεταρρυθμίσεις» χωρίς επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση και χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με τους πρωταγωνιστές της εκπαίδευσης, παραπέμπουν σε αλαζονεία της εξουσίας,
  • όταν στοχοποιούνται κάποιες ειδικότητες, βάλλεται όλος ο κλάδος των εκπαιδευτικών! Η έμπρακτη συμπαράσταση στους συναδέλφους μας, επιβεβαιώνει την ανάγκη υπέρβασης συμπεριφορών κοινωνικού αυτοματισμού μεταξύ των ειδικοτήτων και ενωτικής συμπόρευσης στην προοπτική υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και της αξιοπρέπειας των εκπαιδευτικών.
Ως θεολόγοι εκπαιδευτικοί, δηλώνουμε την αμέριστη αλληλεγγύη μας στον αγώνα των συναδέλφων που πλήττονται, διεκδικώντας από κοινού ένα ενιαίο, ανοικτό και δημοκρατικό σχολείο που θα αγκαλιάζει ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ και ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ, χωρίς διακρίσεις, αποκλεισμούς και εκπτώσεις.

Πάτρα, 27/6/2020

Παράρτημα Πάτρας του
«Πανελληνίου Θεολογικού Συνδέσμου -ΚΑΙΡΟΣ-
για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου